לקוח רשאי לבטל עסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. ביטול יתבצע בהודעה בכתב באמצעות דוא"ל או טלפון לשירות הלקוחות של החברה.
החזר כספי יינתן רק אם המוצר לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, והוא באריזתו המקורית בלבד.
מובהר כי מוצרים מן התחום של מזון יבש, בהתאם להוראות החוק, לא ניתנים להחזרה לאחר פתיחת האריזה, מטעמי בריאות והגיינה.
האתר פועל על פי תקן האבטחה PCI-DSS ומחויב לשמירה על פרטיות הלקוח. פרטי התשלום מוקלדים בדף תשלום מאובטח של חברת הסליקה "GROW".
החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות אלא לצורך השלמת הרכישה, שירות עתידי או יצירת קשר עם הלקוח.
פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים במערכות האתר.
גרנוליתא
כתובת: רחוב האירוס 69, חדיד
טלפון: 052-268-9063
אימייל: info@granolita.co.il
משלוחים מתבצעים באמצעות שירות שליחים/דואר ישראל/איסוף עצמי בהתאם לבחירת הלקוח בהזמנה.
זמן אספקה עד 14 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
זמני שילוח: ימי א'-ה' בין השעות 9:00–17:00 (לא יבוצעו משלוחים בימי שישי, שבת, חגים וערבי חג).
עלות המשלוח תופיע בעת ביצוע ההזמנה ותתווסף לסך הכולל לתשלום.
במקרים של איחור באספקה, הלקוח רשאי לפנות לשירות הלקוחות לבירור ולטיפול מיידי.
החברה אינה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם ללקוח או לצד שלישי כלשהו עקב שימוש לא נאות או לא תקין במוצר, לרבות אך לא רק – אי שמירה על הוראות אחסון, אכילה לאחר תום תוקף המוצר, חשיפה לחום/לחות בניגוד להנחיות, או צריכה על ידי אנשים עם רגישויות או אלרגיות כלשהן.
המוצרים הנמכרים באתר הינם מוצרי מזון יבש ואינם כוללים ייעוץ תזונתי או רפואי. השימוש בהם הינו על אחריותו הבלעדית של הלקוח. הלקוח מצהיר כי הוא מודע לכך, וכי ביצע את רכישתו לאחר שבדק שהמוצר מתאים לצרכיו.
החברה לא תישא בכל אחריות בגין נזקים ישירים או עקיפים, אובדן רווחים, תביעות בגין נזקי גוף, עוגמת נפש, או כל תוצאה אחרת, שעלולה להיגרם כתוצאה מצריכת המוצר – בין אם נצרך בהתאם להוראות ובין אם לא.
מובהר כי המידע המופיע באתר, לרבות תיאורי המוצרים, אינו מהווה ייעוץ מקצועי או רפואי, אלא לצורכי המחשה בלבד. כל הסתמכות על מידע זה תיעשה על אחריות המשתמש בלבד.
בכל מקרה בו סופק ללקוח מוצר פגום או לא תואם להזמנה, עליו ליצור קשר עם שירות הלקוחות תוך 24 שעות מרגע קבלת המשלוח, ולספק תיעוד (כגון צילום) של הבעיה. החברה תבחן את המקרה, ואם תימצא הצדקה – תציע מוצר חלופי, החזר כספי או זיכוי, לפי שיקול דעתה.
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם!